Rollenspellen

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier worden rollenspellen georganiseerd - Van het verleden tot de toekomst!


2 plaatsers

    Sometimes....

    Zazzle
    Zazzle


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 08-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Lothlorién

    Sometimes.... Empty Sometimes....

    Bericht  Zazzle zo nov 29, 2009 2:02 pm

    Dit RPG gaat over sowiso 2 meisjes, Ik en no giemand anders. (het moeten meisjes zijn!)En voor de rest mag iedereen zich aansluiten.

    Xcolour en ik zijn de twee standaard meisjes!

    Ik heet:

    Rox, ben 15 jaar, en leef in Ierland. Ze heeft 2 huisdiere: een grote zwarte wolfshond Sirius, en een katje, Rohirrim.

    Plot:
    Het verhaal speelt zich af in Ierland, in de tijd van heksenvervolginen (Middeleewuend dus) Je mag er alles inlaten voorkomen, van Twilight tot LOTR, maar geen auto's en zo, het is geen Meet the spartans.

    voor de rest zien we wel, xx


    Laatst aangepast door Zazzle op zo nov 29, 2009 2:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    avatar
    xColour


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 29-11-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : forks, washington en daar in mijn prive doos

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  xColour zo nov 29, 2009 2:07 pm

    jep ik doe mee

    als Heather 16 jaar een Vampier van twilight <33 en ik heb geen huisdier (geen vegatarische vampier)
    Zazzle
    Zazzle


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 08-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Lothlorién

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  Zazzle zo nov 29, 2009 2:23 pm

    ik had het kunnen weten... Maar laten we beginnen.
    wie wilm oet aansluiten!
    ROX

    Ik rende. En rende. Ik was bijna ontsnapt aan de schout, die me wou laten verdrinken omdatik aan Wicca deed. Stom, maar ik was betrapt tijdens een circel die ik in mijn eentje deed.
    Ik rende de stad uit. Hier was ik veilig. Ik zocht naar een slaapplaats en vond een eenzaam en verlaten schaapsherders hutje. Ik ging naar binnen, en zag stro liggen. Rohirrim kwam uit mijn mantelzak omhoog piepen, en ging naast me liggen. Ik viel in slaap...
    avatar
    xColour


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 29-11-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : forks, washington en daar in mijn prive doos

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  xColour ma nov 30, 2009 4:29 pm

    heather: ik doe de gedachten ff dik gedrukt.

    ik trapte tegen een steentje aan. De zon schijnt dat niet maar ik ga niet naar de stad als iedereen buiten is. stel dat ik me niet kan inhouden! dan ben ik de dode vampier. shit ik ben al dood, al heel lang. Vroeger fantaseerde ik over feeën en vampiers. en natuurlijk moet ik op mijn 17en een vampier tegenkomen die dorst heeft. in de dode vampier god's naam was ik een bloedheks waardoor ik niet leeggezogen kon worden maar omdat ik half dood was werd ik inplaats van half vampier natuurlijk een hele vampier. hoe zou een half vampier er eigenlijk uit zien. half bleek en 2 verschillende kleur ogen en de ene kant super snel en mooi terwijl de andere kant gewoon menselijk is. ik hoop het niet voor de half vampiers. Shit zijn er wel half vampiers? Zuchtend stond ik op. ik moet een stoppen met nadenken, straks ontploft mijn brein, oke ik heb geen brein het zijn gewoon papersnippers maar die kunnen wel in de fik staan en dan wordt het heet daarbinnen en dan smelt mijn hoofd! shit Heather hou op! lukt niet! ik sla mezelf op mijn hoofd.hoe op!! ik begon maar wat te lopen. Na ene tijdje, mijn hoofd stond op knappen, zag ik een hutje. Ik gooide de deur open en zag een meisje.fuck heb ik weer een meisje! shit het is ene bloedheks, god gedaan heather! je gaat een huisje binnen en je vind een bloedheks! in gods naam. shit ik zei het tegen god, ik mag hem niet lastig vallen want hij is schaapies aan het scheren en opeten! mens is lekkerder maarja ooh wacht hij ging daarna bliksem maken geloof ik, voor de lol en dan word ik nat.het regent het regent de pannen worden nat! dan haal je die pannen naar binnen! hoe kom ik nou weer aan pannen!! meisje-god-regen-pannen rare volgorde ik zou dit maken meisje-eten-honger-leeg zuigen ! maar ik ben niet normaal... fuck mijn hoofd is oververhit, zelf vernietig in 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 cool mijn brein ik bedoel papiersnippers zijn er nog, fuck dat meisje jeeft nog niet beween holi cow wqat kijkt ze bang! Ik knielde neer."hallo" zei ik. fuck ! waarom zeg ik hallo ik hoor hallowa! te zeggen veel vrolijker! hallowa hallowa! shit rustig straks ontplof ik! ik keek het meisje aan. ze bewoog echt niet shit straks is ze zich dood geschrokken allemaal door mij, okal is fdat logisch als je mijn gezicht ziet dan schrik je je dood dus dat is niet moeilijk kan ik me doodschrikken?? ik ben al dood dus dan schrik ik me dubbel-dood
    Zazzle
    Zazzle


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 08-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Lothlorién

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  Zazzle ma nov 30, 2009 5:43 pm

    ROX (zou je voortaan ff enter tussen zinnen willen doen?)
    'Hoii' klonk een stem. Slaperig keek ik op, en schrok me bijna-dood. Er stond een meisje voor me, met bloed rode ogen. Een vampier! Als de theorien van de boeken die ik bestudeerde klopte in elk geval. Maar dit was een vampier.
    'Ook hallo,'zei ik verbaasd ,en hoopte dat ze me niet leeg zou zuigen.
    avatar
    xColour


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 29-11-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : forks, washington en daar in mijn prive doos

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  xColour ma nov 30, 2009 6:05 pm

    Heather:

    "ook hallö"zei ze verbaasd. "eigenlijk wou ik Hallowa! zeggen want dat klinkt vrolijker maar omdat ik het niet had verwacht zei ik hallo"riep ik uit
    heb ik weer ga ik roepen!!! hallowa!! roepen bij iemand die je niet kent!! fuck miss had ik toch eerst ff moeten jagen. en daarna BLURP zeggen! blurp is cool.
    "ik heet Heather by the way"begon ik.
    ze aarzelde.
    duk heather je ben teen vampier!! vampierdans!! ohohahaoh. wow beer i niet goed voor me, word ik high van.. ik hou het wel bij mensjes.
    Zazzle
    Zazzle


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 08-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Lothlorién

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  Zazzle ma nov 30, 2009 6:15 pm

    ROX

    Ik aarzelde. Zou deze vampier me niet leeg zuigen?
    'Eh.. I kheet Rox? Maar wat doe jij hier?' vroeg ik. SHIT! dacht ik toen. Waar was Rohirrim? Alsof hij het had gehoord, kwam het katje naar binnen wandelen. Ik zag Heathers gezicht verstrakken. uh oh. Ze had dorst geloof ik.
    avatar
    xColour


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 29-11-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : forks, washington en daar in mijn prive doos

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  xColour ma nov 30, 2009 6:51 pm

    dit word mijn dood! nou ik ben al dood m ar dit word haar dood. Kat is mijn , op mens na, lieveling bloeddrager. en natuurlijk heeft zij, die al heerlijk ruikt, een kat.
    "ikz zocht iets om de nacht door te brengen"
    hoe je groot Heather, wait ik ben al groot. WOW reus heather.

    "ik denk dat ik even weg moet"stamelde ik en ik rende weg. het eerstre dier dat ik vond was een beer. fijn beer word ik high van, nou beter dan niks ik beet hem en het heerlijke bloed stroomde mijn lichaam binnen. Ik nam nog een hert en ging daarna terug naar het huisje.
    "sorry"mompelde ik.
    WEES BANG voor je staat heather de verschrikkelijk en wat zeg ik: sorry dom heather!!je avond eten staat voor je... kappen!! oke ik moet oppassen voor de zelfvernietiging. ik ben een alien!!! wow!!
    "geeft niet, stamelde ze.
    wow ze stameld!! net als ik, i like that girl.!!! WOW! hallowa god i am back leuk hoor heather nee dat was ik zelf want god is nog bezig met die schapen.
    KLETTER het begon te regen en onweeren
    oke niet meer met de schapen maar met het onweer. en bedankt hegraad gedaan dat was ik wer zelf! want God zit in mijn droom, wacht ik droom niet. waar slaat dit op, waar sla ik op, waar kom ik vandaan! wie ben ik!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH ZELFVERNIETING IN 10-9- ooh zout op
    Zazzle
    Zazzle


    Aantal berichten : 14
    Registratiedatum : 08-11-09
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Lothlorién

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  Zazzle do dec 03, 2009 5:35 pm

    skattie, wil je even niet Rox spelen?

    Oké, van dit soort wezens begreep ik echt de ballen. Ze kwamen, gingen en kwamen...? Vaag. Maar, Ik vroeg:
    'Dus... je zuigt me niet leeg? En Rohirrim ook niet? Mooi. Dan kunnen we het wel vinden denk ik.' Ik floot Rohirrim, en ging weer liggen om te slapen. Al snel viel ik weer in slaap.
    avatar
    xColour


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 29-11-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : forks, washington en daar in mijn prive doos

    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  xColour do dec 17, 2009 3:45 pm

    ik ging aan de andere kant van hjet hutje zitten en lette op haar ademhaling. waarom let ik daar eigenlijk op??why not??

    Gesponsorde inhoud


    Sometimes.... Empty Re: Sometimes....

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 6:28 pm